Followers

Thursday, October 20, 2011

.::aL-QaRiNaiN::.

Bismillahirrahmanirrahim...
Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi Maha Pengasihani..
Alhamdulillah.. wa syukur lillah..

Atas pinjaman nyawa buat jasad kami, atas pemberian akal untuk memimpin kehidupan kami, atas kurnian hidayah untuk meneguhkan iman yang berpaksi di hati kami, dan atas keizinan untuk bernafas dan berjuang menegakkan syariatMU di atas muka bumi ini.. 

Selawat dan salam buat junjungan besar, Nabi Muhammad s.a.w pemimpin ulung sekalian alam..

Atas pengorbanan dan perjuangan baginda serta para sahabat, Islam itu sampai kepada kita pada hari ini..

Sekali lagi rasa syukur ana panjatkan buat Allah s.w.t kerana memberi kesempatan pada diri ini untuk terus 'berblogging' dan insya'Allah atas tujuan dan niat yang betul.. Amiin..

Ok.. post ana kali ni lain sikit.. tak specific tentang dakwah tapi lebih kepada pengumuman dan pemberitahuan buat semua sahabiah yang tak putus-putus berkunjung ke blog ana ni.. syukran jazilan buat antum semua.. =)

Mulai saat dan detik ini, blog ini yang dahulunya dikelola oleh ana akan menjadi milik kepada dua insan, iaitu AL-QARINAIN.. 'dua sahabat yang terikat' akan mengambil alih segala urusan yang berkaitan dengan blog ni, senang kata ada dua editor, dan dua pemilik sah kepada blog kesayangan ana ni.. =)


Insya'ALLAH ana sendiri dan sahabat tersayang ana, Nurul Wahida bt Mohammad Asmady akan berusaha keras untuk update blog kami ni dengan bahan-bahan bacaan ilmiah dan apa sahaja bentuk tazkirah yang boleh dikongsi bersama buat sahabiah semua..

Sebarang teguran, penambah baikkan, dan apa jua bentuk perkongsian amatlah dialu-alukan kerana semua usaha itu akan menyempurnakan lagi mesej dakwah yang ingin disampaikan kepada semua pembaca..

Ana mendoakan agar usaha kami ini diredhai Allah s.w.t biarpun ianya kecil dan tidak seberapa jika ingin dibandingkan dengan jihad dan perjuangan muslim serta mukmin yang lain.. =) semoga Redha ALLAH bersama kita semua.. amiin =)

wassalam,, nurislamfiqalbi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...